גל גאולה עבדוש ז"ל

לחדר הנרות / הדלקת נר
גל גאולה עבדוש ז"ל גל גאולה עבדוש ז"ל
  • הורים: אלי ואתי ברכה
  • אחים: מיכל, גל, ספיר, רמי וטליה.
  • נולדה בתאריך 29.11.1989 א' כסלו תש"נ. התגוררה בקריית עקרון
  • נרצחה בתאריך 07.10.2023 כב' תשרי תשפ"ד, במסיבת הנובה בשדות קיבוץ רעים שבעוטף עזה, הייתה נשואה לנאג'י עבדוש ולהם שני ילדים אליאב ורפאל.
עקרון לזכרם
עקרון לזכרם

גל נולדה בבית החולים אסף הרופא ביום 29 לנובמבר 1989 א' בכסלו תש"נ, את בית הספר היסודי החלה בהרצליה וסיימה בלוד עם מעבר המשפחה. את התיכון סיימה בקציר. התנדבה לשירות לאומי בקפלן, ולאחר שירותה עבדה ב"מטב".

גל אהבה לבלות, לרקוד, לטייל, לרכב על סוסים וגם אהבה את כל נושא האיפור וטיפוח היופי. גל ידעה לחיות את החיים, להנות מכל רגע, לקחת הכל בקלות וברוח טובה. ידעה תמיד לראות את האחר, להושיט יד ולעזור לזולת. מספרים עליה שהייתה חברותית מאוד, תמיד הוגנת וישרה. אהבה מאוד את המשפחה, את בעלה והילדים. ותמיד ידעה לארח ולפנק את כולם. רצתה מאוד להתקדם בעולם הטיפוח ולפתוח מכון יופי. חלמה לטייל בעולם עם בעלה.

הותירה אחריה, הורים, אחים ואחיות ושני ילדים

מקום מנוחתה, בית העלמין בקריית עקרון לצד בעלה

יהי זכרה ברוך

חדר נרות

פרח שנקטף בטרם עת עם חיוך וצחוק מדהים תשמרי על בעלך למעלה ועל משפחתך וילדייך מלמעלה זכית להכיר את נאג'י בחור מדהים משכמו ומעלה תמיד מהסיפורים שלו עליכם כמה מחמאות קבלת כל השנים עכשיו אתם אחרי הדבר הנורא נחים יחד יד ביד רק מאוד עצוב שזה לא כאן עם כולם תהייה נשמתך צרורה בגן העדן והחיים ..
הודלק על ידי: נתנאל תקומי
בתאריך: 22.04.2024

גל של יופי ושמחת חיים שנקטע במפלצתיות... אורך ויופייך לא יישכחו!!!
הודלק ב: 16.01.2024
מאת: אריה קרישק

יהי זכרה ברוך אמן. השם יקום דמה ודם בעלה
הודלק ב: 01.01.2024

בקשה להדלקת נר

להדלקת נר עבור גל גאולה עבדוש ז"ל מלאו את הטופס הבא.