דבר ראש המועצה

כ"ה בניסן תשע"ה
14/04/2015

משפחות שכולות יקרות, תושבי קריית עקרון אין מרפא לשכול ואין במילים כדי לנחם, אך, יש מעט נחמה בידיעה שנשמר זיכרון הנופלים, יש מעט נחמה בזיכרון מעשיהם וגבורתם, בזיכרון נסיבות נפילתם, בהכרת משפחתם וחבריהם ומעל לכל, בזיכרון אישיותם של הנופלים.

אנו, במועצה המקומית קריית עקרון, חרטנו על דגלנו לתת כבוד להוקיר ולהעריך את יקירנו, שבחייהם רקמו חזון ובמותם קידשו את חירות העם. חיילות וחיילים, קצינות וקצינים, נשות ואנשי בטחון עלומים אשר שילמו את המחיר היקר ביותר תמורת קיומנו.

אין תגמול – אך המעט, שאנו החיים יכולים לגמול לנופלים – הוא הזיכרון ההולך אחריהם ואיתנו. מעשיהם וחייהם מדברים יותר מאלף מילים. לפיכך חובה עלינו, החיים, לתעד את חייהם ומעשי גבורתם כדי שייוודעו ויונחלו לנו החיים ולדורות הבאים.

בימים אלה, לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל וחללי פעולות האיבה, אנו מרחיבים את מכלול ההנצחה הקיים ביד לבנים ביישובנו ופועלים להקמת אתר אינטרנט – "עקרון לזכרם" אשר יעמיק את הקשר אל המשפחות השכולות וישמש "אבן שואבת" להנצחת זכר הנופלים מתושבי המועצה.

אתר האינטרנט "עקרון לזכרם" המקושר מתוך אתר המועצה כולל מידע אודות הנופלים והינו נדבך נוסף ממכלול פעילויות הנצחה, אשר אנו נפעל ליישמם בע"ה, בעתיד במועצה.

משפחות שכולות יקרות. אנו עושים כל שביכולתנו על מנת לעדכן את המידע. אנא עיינו באתר האינטרנט והוסיפו למידע הקיים אודות יקירכם באתר.

ניתן לשלב באתר "עקרון לזכרם": אלבומי תמונות, סרטים, מכתבים, מפעלי הנצחה, מאמרים, הספדים וכל מה שתמצאו לנכון.

במידה ונמצאו טעויות ואי דיוקים במידע אודות יקירכם, אנו מבקשים את סליחתכם מראש ומבקשים מכם להאיר את תשומת ליבנו.

את המידע הנוסף ואת הערותיכם תוכלו להפנות לבצלאל מדהלה

בטלפון: 052-2903127

או במייל: [email protected]

ולסיום, ברצוני לחבק אתכם ולשלוח לכם ברכת "חזקו ואמצו".

תודה ויישר כוח למר בצלאל מדהלה – יו"ר יד לבנים סניף קריית עקרון, לכל המסייעים ולכל העוסקים במלאכת הקודש להנצחת הנופלים ביישובנו.

שלא נדע עוד צער ושכול, ושיהא זכרם של הנופלים נצור בלבנו לעד.

בברכה חובב צברי
ראש המועצה