טר"ש מאיר לוי ברטי ז"ל

לחדר הנרות / הדלקת נר
טר"ש מאיר לוי ברטי ז"ל טר"ש מאיר לוי ברטי ז"ל

בן שושנה ועובדיה

  • נולד בנוה שלום בכ' בתמוז תש"ג, 23/7/1943
  • התגייס ב-מאי 1962
  • שרת בחיל הקשר והתקשוב גד' 373
  • נפל בעת מילוי תפקידו בי"ז באלול תשכ"ג, 6/9/1963
  • מקום נפילה: באר שבע, באזור השפלה הדרומית והנגב
  • מקום קבורה: ירושלים – הר הרצל, אזור: ב, חלקה: 10, שורה: 02, קבר: 02.
  • בן 20 בנפלו

קורות חיים

בן הרב עובדיה ושושנה. נולד ביום כ' בתמוז תש"ג (23.7.43) בנוה שלום שבנתניה. למד בבית הספר "מוריה" בנוה שלום ולאחר מכן בבית הספר "מוריה" ברחובות. בלבו קיננו אהבת תורה, אהבת מוסר ודרך ארץ, אהבת המולדת, אהבת העם, ומעל כולם אהבת המקום.

תמיד אהב לקרוא ספרי מוסר ותוכחה וספר משלי היה שגור בפיו עד כי ידע אותו בעל פה. כן הייתה מידת האמת קבועה בנפשו משחר ילדותו. צנוע היה בכל דרכיו ועניו בכל מעשיו ולכן אהבוהו כל אשר באו עמו במגע. מימיו לא הרים ידו להכות את מישהו או לפגוע במישהו, כי תמיד היה מן הנעלבים ולא מן העולבים. אוהב שלום היה ורודף שלום ועל פניו היתה נסוכה תמיד בת שחוק הטובה.

מאז היותו צעיר עשה כל מיני עבודות וכל פרוטה שהשתכר היה מוסר לאמו לכלכלת המשפחה. היה מומחה לעבודות ריצוף. תמיד היה דואג לחינוכם התקין של אחיו הקטנים ועזר להם בהכנת שעוריהם ובעיקר הקפיד שישמרו את דיני דת ישראל ומנהגיה של מסורת ישראל.

במאי 1962 תגייס לצה"ל. ביום י"ז אלול תשכ"ג (6.9.163) נפל בשעת מילוי תפקידו והובא למנוחת עולמים בבית הקברות הצבאי שעל הר הרצל בירושלים.

אלבום זיכרון

חדר נרות

הודלק ע"י גאולה אליהו בתאריך 28/04/2020
למאיר אחי היקר והמיוחד. זכרך תמיד איתנו. מידי שנה עולים אנו לפקוד אותך במקום שבו הנך טמון, בהר הרצל שבירושלים, בין גדולי האומה. היית למשפחה גאווה גדולה, בהיותך בן מסור להוריך, ובדרך שבה הלכת, בעל מידות טובות וערכים נעלים. יהי זכרך ברוך. אחותך גולי (גאולה).
הודלק ע"י gili gili בתאריך 18/04/2018, מאיר לוי ברטי יהי זכרך ברוך

בקשה להדלקת נר

להדלקת נר עבור טר"ש מאיר לוי ברטי ז"ל מלאו את הטופס הבא.