סמל עינב מדהלה ז"ל

לחדר הנרות / הדלקת נר

בת ציפורה ובצלאל

  • נולדה בקרית עקרון בכ"ד באדר תשל"ח, 3/3/1978
  • התגוררה בקרית עקרון
  • נפלה בעת שירותה בט' באלול תשנ"ז, 11/9/1997
  • מקום נפילה: הר דב, באזור לבנון
  • מקום קבורה: רחובות
  • בת 19 בנפלה

קורות חיים

עינב שלנו נולדה בבית חולים "קפלן". את לימודיה היסודיים למדה בבית הספר ע"ש "בן צבי" בקריית עקרון. המשך לימודיה בחטיבת ביניים וכן בתיכון. למדה בבית הספר "אורט", רחובות. עינב השתתפה בפעילויות רבות ומגוונות במתנ"ס: עברה קורס מד"ציות, השתתפה בהצגות, פעילויות וחוגים שהתבצעו מטעם המתנ"ס בהתנדבות, הדריכה ילדים ונוער בקייטנות שהתבצעו, הייתה חברת מערכת בעיתון המקומי "באופן עקרוני" שהופץ לבתי התושבים מטעם המתנ"ס ולבסוף הייתה עורכת ראשית של העיתון.

הייתה חברה ופעילה בתנועת "נוער אומר לא לסם", כמו כן בוועד הארצי של התנועה.

עינב הייתה בעלת כשרון כתיבה רב והשתדלה לבצע כל דבר בשיא יכולתה בחן ותוך שכנוע הסובבים אותה בצורך לשלימות בבית ובכל מקום בו הייתה בנועם הליכות.

עינב התגייסה לצה"ל ורצתה לתת את המרב שביכולתה למערכת הצה"לית: עברה טירונות של חיל רגלים וכן קורס סמלות מבצעים. שובצה כסמלת מבצעים בפיקוד דרום בחמ"ל הפיקוד. בהמשך זומנה לקורס קצינות ולקראת סופו הוחלט, "שאינה מספיק קשוחה" ולכן לא סיימה אותו. בשיבוץ החדש בקשה יחידה רחוקה וקשה שבה תוכל לתרום יותר ואכן שובצה בפיקוד צפון במוצב "ורד" ב"הר דב" ובו שירתה כסמלת מבצעים. בטלפונים ממנה לבית וכן עם הגעתה לחופשה הייתה מספרת כמה שהיא נהנית לשרת ולתרום ליחידה.

בתום שהייה בת שבועיים במוצב אושרה חופשת סוף שבוע הביתה ובדרכה בהסעה מהיחידה במשאית צבאית מסוג "ספארי", איבד הנהג את הבלמים, עקב רשלנות והתנגש בצלע ההר וכך קיפחה בתנו עינב את חייה, יחד עם חייל מיחידתה, מיכאל ז"ל.

זיכרון מצולם – לא אתחתן לעולם

חדר נרות

עינב שלי לא זכיתי להכיר אותך אבל ממש הייתי רוצה שתהיה פה איתנו ואולי היה לי גם בני דודים אני אוהבת אותך בלי להכיר אותך אחיינית שלך הודלק ע"י נעם מדהלה בתאריך 03/05/2022

בקשה להדלקת נר

להדלקת נר עבור סמל עינב מדהלה ז"ל מלאו את הטופס הבא.