רב"ט נועם צברי ז"ל

לחדר הנרות / הדלקת נר

בן אביבה ומשה

  • נולד בכ"ב באדר ב' תשמ"ט, 1/4/1989
  • שרת בחיל האוויר
  • נפל בל' בשבט תשס"ח, 6/2/2008
  • מקום קבורה: רחובות
  • בן 19 בנפלו

קורות חיים

נועם שלנו נולד ביום שבת כ"ב אדר ב' תשמ"ט (1.4.1989) בבית החולים קפלן ברחובות. נועם הוא בן זקונים לאחר הולדת אחיו אוהד ושמרית. את לימודיו החל בבית הספר היסודי ממ"ד אוהל מאיר בקרית עקרון. כבר אז גילה בקיאות והתעניינות בעולם המחשבים. נועם התחנך וגדל על ברכי היהדות והתורה ומהם שאב את נועם הליכותיו.

עם סיום לימודיו היסודיים, המשיך בחט"ב והתיכון בבית הספר "אורט" ברחובות במגמת מחשבים – תכנון ותכנות מחשבים. את לימודי התיכון סיים בהצטיינות עם תעודת בגרות מלאה ותעודה טכנולוגית. במקביל ללימודי הבגרות ולאור תכניות לעתיד של נועם ללימודי הנדסת חשמל ומחשבים, ניגש נועם לבחינה הפסיכומטרית עוד בהיותו בן 17 שנים. לאות הערכה על הצטיינות בלימודים, העניקו לו הוריו רכב במתנה – דבר שגרם לו לאושר ושמחת חיים. בזמנו הפנוי עבד נועם ב"בורגר קינג", שם התגלה נועם בחריצותו ומסירותו לעבודה כמו גם בחברותו, והיה אהוב ביותר על חבריו במקום עבודתו.

התגייס לצה"ל ב-י"ח כסליו תשס"ח (28.11.2008) למערך הנ"מ, שם עבר טירונות רובאי 03 כלוחם ברקן (STRINGER). את הכשרתו הבסיסית ביצע במסלול טקטי במגמת מקצועות בבית הספר לנ"מ בחיל האוויר. בזמן אבטחת היישובים בהר ברכה אשר בשכם, כתב נועם במכתב שנמצא לאחר מותו בתיקו האישי "…קשה מאוד בשמירות, אין שעות שינה, אך כל זה הופך אותי לגבר. כמו שאומרים: קשה באימונים קל בקרב, לא מבקש להיות ג'ובניק בקריה כי אז ארגיש שאני לא ממצא את עצמי וארגיש ריקנות. אני רוצה לשרת את המדינה שלי בכבוד".

חבריו ומפקדיו של נועם תארו אותו: "…כחבר אמיתי, מלא בשמחת חיים, המסירות והרגישות התמזגו עם ישירות ופשטות מופלאה ויצרו אדם צנוע, נעים הליכות ואהוד על כולם…" בהלוויה ספדה לו מנהלת התיכון, גב' צפורה זקס, שהייתה גם המחנכת שלו: "…היית תלמיד מצטיין, ילד ממושמע למשפחתך ולבית הספר, אדיב ושופע דרך ארץ לבריות".

חדר נרות

הודלק ע"י גלעד זהבי בתאריך 09/05/2019 נועם תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים תהיה מליץ יושר על עם ישראל

הודלק ע"י gili gili בתאריך 04/05/2018 נועם תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים

בקשה להדלקת נר

להדלקת נר עבור רב"ט נועם צברי ז"ל מלאו את הטופס הבא.