נאג'י עבדוש ז"ל

לחדר הנרות / הדלקת נר
נאג'י עבדוש ז"ל נאג'י עבדוש ז"ל
  • הורים: בן ישראל ז"ל וירדנה עבדוש
  • אחים: אביבה, ניסים ונעמה
  • תאריך לידה: 04.01.1988 י"ד בטבת התשמ"ח
  • נרצח בתאריך 07.10.2023 כ"ב בתשרי התשפ"ד בעוטף עזה, במסיבת הנובה.
  • נקבר בקריית עקרון לצד אישתו גל עבדוש. להם שני ילדים.
עקרון לזכרם
עקרון לזכרם

נולד בקריית עקרון ביום 4 לינואר 1988 י"ד בטבת תשמ"ח, את בית הספר היסודי סיים בבן צבי, בתיכון למד באורט רחובות. התגייס לצבא ב2007 לחיל האוויר. לאחר הצבא עסק כטכנאי אלקטרוניקה בחברת פלאפון. לאחר מכן עבר לעסוק כעצמאי ב"רפאל אחזקות".

נאג'י אהב לבלות עם אישתו, לטייל עם הילדים, אהב טיולים בארץ ובעולם, טיולי שטח בטבע, עם טרקטורונים, סוסים, ג'יפים. אהב מוסיקה, מסיבות ריקודים ומסעדות.

באישיותו, נאג'י היה מנהיג מלידה, חרוץ עם חכמת חיים, מחונן, כריזמטי, מודל לחיקוי, חברמן, ורודף צדק. איש משפחה אשר פעל תמיד למען האחר, כיבד את הוריו. היה מלא שמחת חיים ובעיקר לשמח אחרים. היה בעל נתינה ולב רחב, תמיד היה אופטימי. נאג'י היה אהוב על כולם, איש מסור ובעל מידות וערכים טובים.

רצה מאוד להתקדם בחיים ובקריירה, גם שאיפות לעיסוק בפוליטיקה, להיות חבר מועצה מתוך רצון לקדם ולהביא רוח חדשה לעשייה ביישוב. היה שאפתן, רצה מאוד לקדם את נושא החינוך, לעזור לחלשים כי האמין בשוויון לכולם. נאג'י תמיד הציב לעצמו מטרות ואת חלקן אף זכה להגשים. חלומו היה לפתוח הוסטל.

הותיר אחריו, הורים, שתי אחיות ואח ושני ילדים

מקום מנוחתו בית העלמין בקריית עקרון לצד אישתו

יהי זכרו ברוך

חדר נרות

הודלק ב 15.12.2023

נג'י היקר איך נשמתך עלתה למעלה במרומים? השמיים בוכים איתך ועם גל יחדיו לא להאמין איך נקטפת בטרם עת תמיד ידעת לשמור על האחרים וכולם כיבדו אותך מאוד אני זוכר אותך מימים שעבדנו יחדיו בעבר אני נזכר ב אח חבר אמת שאין כמוך כל כך עצוב לי כששמעתי על לכתכם השמיים כואבים ובוכים יחד עם ילדכם שזועקים לאימא ואבא תשמור על עצמך למעלה על גל ועל כולם מלמעלה תיהיה נשמתך צרורה בגן החיים חושב עלייך המון אחרי המון שנים שלא התראינו תמונתך תהיה חקוקה לעד אין עוד כמוך בעולם עם הנתינה שלך תנוח תשמור על כולם מלמעלה יהי זכרך ברוך ..
הודלק על ידי: נתנאל תקומי
בתאריך: 22.04.2024

בקשה להדלקת נר

להדלקת נר עבור נאג'י עבדוש ז"ל מלאו את הטופס הבא.